fredag 12. mars 2010

Vintage påskekort:)

Her kommer ett påskekort fra meg:) Ser at jeg har pyntet meg litt bort på dette kortet, synes det ble for rotete. Har funnet bildet på internett og vokset dette. Ellers en gammel bokside, tags, perler, spellbinders ramme. Blomster da selvklart:) Har laget den store blomsten selv og smørt på med crackle accents. Blonder og bånd er også brukt.
Zoomet inn på blomsten. Crackeleringen kommer dålig fram på bildet, men det gir en ganske fin effekt i virkeligheten.
Har ikke pyntet noe inni kortet, synes selv at dette ble veldig stilig til akkurat denne fremsiden:)
Blonder, bånd og blomster.

7 kommentarer:

Bodil sa...

Et riktig flott påskekort i påskens farger.
Flott blomst du har lagd :)

Pinklady 68 sa...

Kjempefint påskekort!
Herlige farger og masse fint pynt! Blir ikke billige disse kortene:-)men du og du så moro å lage!
Nydelig oppsett inni kortet også!
Ha en riktig god helg, Trine!
Reiser til Ski på treff..gleder meg masse!!
Klem Laila.

Toi9 sa...

Skikkelig fint påskekort !
Mange herlige detaljer :)
Ha ei fin helg :)
Toini

Eva Helen sa...

Kjempe Herlig påskekort med mange detaljer!
Tusen takk for at du la deg til følger hos meg og takk for kommentaren

Klem Fra Eva Helen

Ellinore sa...

Så fint påskekort,og så fine de blomstene ble.
Gleder meg til neste kort......
Hilsen modern...

Lena sa...

Så nydelig påskekort :) Du er sååå flink med detaljer!

Anonym sa...

Kjempe fine kort Trine.. du er kreativ du .... masse fint å se på.. ikke noe å si på at du koser deg med det du driver med... klem Anne