lørdag 10. april 2010

Den heldige vinner:)

Jeg var så heldig å bli trukket ut som vinner av Anette sin konkuranse, gå inn på bloggen hennes for å se på de flotte invitasjonene hun har laget:http://anetteshobby.blogspot.com/
Men ikke nok med det hun har også gitt meg en award som jeg er veldig takknemlig for:) Tusen takk til deg Anette!
Noen regler fulgte med:
1. Give a top ten list of the things that make you happy.
2. Give a top five list of trivia about yourself.
3. Share the award with only five persons and ask them to do the same things.
4. Link the blogs you choose, and link the blog of the person who awarded you.
Topp ti happy fakta
1. Ungene mine.
2. Venner.
3. Familien min
4. Ferie.
5. Scrapping og kortlaging.
6. Blogging og awarder
7. Smilende mennesker
8. Kommentarer jeg mottar på bloggen min
9. Komplimenter
10. Scrappetreff.
5 trivia om meg
1. Shopper for mye scrappe dill.
2. Kan stresse endel uten noen egentlig grunn.
3. Glad i sjokolade.
4. Jeg trenger litt alene-tid hver dag.
5. Jeg drikker kaffe hele tiden.
Denne kan kun gis videre til 5 stk, og det er ikke lett, men her er de:

2 kommentarer:

Mette sa...

Dette var hyggelig, så tusen hjertlig takk Trine! Setter stor pris på at du vil gi denne flotte awarden til meg:-)
Klem Mette

Unknown sa...

Thanks for your article. One other thing is the fact individual states have their particular laws in which affect householders, which makes it quite hard for the the legislature to come up with a different set of guidelines concerning property foreclosures on people. The problem is that each state possesses own legislation which may work in a damaging manner on the subject of foreclosure insurance policies.