søndag 21. november 2010

Lys, sjokolade og pakkelapper:)

5 kommentarer:

Marianne sa...

Kjempeflott alt sammen - nå angrer jeg på at jeg ikke stemplet tekst på lyset jeg lagde i går ...
Liker pakkelappene dine også, kanskje jeg lifter noen av dem til egen produksjon??

God søndag til deg!
♥ Marianne

Pinklady 68 sa...

Nydelig lys, tags og sjokolade eske!!
Kjempe flott layout og koselig motiv på sjokolade eska:-)

Ha en fin søndag! Klem Laila.

Anonym sa...

Jøss -så mye flott! -Lys eske og pakke-lapper Nydelige!!
Go klem

Connie sa...

Wooow så mye lekkert
Nydelig alt sammen.
Ha en fin uke.
Klem:)

Linda S. L sa...

oi oi oi såååå mye fint du har laget her, det lyset ble jo helt fantastisk lekker! nyyydelige farger på det 'motivet' du har brukt! Og jeg bare falt helt for den sjokolade boksen! mmmm :D
klemmmm