fredag 14. januar 2011

DT kort Stämpelkällan og DT- call

Her kommer mitt DT kort for http://stampelkallan.blogspot.com/ Denne nydelige feen er fargelagt med copics. Inne i kortet har jeg brukt et gratulerer bakgrunnstempel som også kommer fra shoppen til Stämpelkällan Kortet er laget etter skissen til http://sketchycolors.blogspot.com/ så dette blir da mitt bidrag denne uken.
Så over til DT-call:
We are about to make some changes here on the blog and we'll be needing another three DT:s to help us in our work. We want you to have the will and time to create 2 projects every three weeks and a bit of extra time for projects about every 14th week. We are looking for members all over the world, so everyone can join in on this! If you want to join us, create a card representing you and your stile of crafting with any of our stamps from Stämpelkällan (if you don't own any of our stamps, email me and I'll send you our digi-stamp to play with; susanne@stampelkallan.com ). Then leave a comment here with a link to you and your project. You will have three weeks time to create something, until January 30th.

5 kommentarer:

Bodil sa...

Så flott kort, fine farger og fint pyntet.
klem :)

-Sanna- sa...

Lekker altså.
Nydelig fargelagt, - du er go' på det!

Gry-Heidi sa...

Nyyydelig, både i farger, motiv og oppsett!

Klem :o)

Maria Therese sa...

Lekkert kort!!

Scrappellen sa...

Alltid såå gøy å komme for kommentering hos deg Trine, for det møter meg ALLTID et lekkert, nydelig, delikat, kjeeempeflott kort!!:) Du er en mester i fargelggingen, og oppsett, papir og fargevalg!!:) Nå må du ikke lette fra stolen nå da..,hehe--Men jeg mener det!:) Såå tusen takk for nydelig bidrag til Sketchy Colors, og lykket til:)

Ps..Er det mye greier ang DT-jobbene/bidragene? Lurte på om jeg kanskje skulle sende inn en søknad!!?:))
Klem, Ellen