fredag 2. september 2011

DT bidrag Kort O Mania utfordring #46

I går la Kort O Mania ut en ny utfordring til dere hvor vi ønsker å se Bånd/ribbon!! på prosjektene deres. Mitt DT bidrag har fått Papirer fra Vibeke Spigseth. MS punch til "blonde" og snøkrystaller og mangolia dies til svire og gjerdet. Charms fra kuttut og bling fra kort og godt. Engelsk blonde fra Leanne.no. Blomster fra her og der:) Hjørne stempel fra stempelglede og Tilda motiv fra Mangolia. Tilda er fargelagt med copics og prismacolor.


 
Premien til den heldige vinner blir sponset av:


11 kommentarer:

Catherine sa...

Stunning card, love it!

Marianne H sa...

Så fint, jeg studerer fargeleggingen jeg da. Mye å lære for en nybVi sees i aften, gleder meg veeeeldig.

Jill sa...

Nydelig kort Trine!
herlig fargelegging og vakre detaljer. Fin blonde under og herlig sammensatte blomster og snøkrystaller! Og så elsker jeg swirlen da, min absolutte favoritt og lager nesten ikke kort uten!
Ha en koselig helg
Klemmer

Hege sa...

Fy flate så fint, Trine!! Her er det detalj på detalj, og når jeg tror jeg har sett alle finner jeg nye! Du er helt utrolig!!!

Kos deg på treff i helga! Skulle gjerne vært der!

Klem Hege

Anonym sa...

Urolig vakkert, nydelig fargerlagt og masse herlige detaljer :)
Fiiin fredag og god helg:)
Klem Lill

Christina C. sa...

Your card is gorgeous beyond belief....such fabulous coloring of this adorable Tilda and so many exquisite details!!!! A visual delight!!!!

Sissel sa...

Nydelig julekort, vakkert fargelagt i fine farger.
Klem Sissel

Anne Bente sa...

wawwww noget så smuk, vild med alt det fine du laver

klemmm

Gro sa...

Wow! for et fantastsik flott julekort. Liker alt fra blonde til fargelegging og pyntedetaljer.
Du er jo bare så flink!
Klem fra Gro

Anne sa...

Gud, så lekre farger, og nydelig oppsett! :)

nedergaard ( Lissy ) sa...

Wawww for en nydelig kort... skønne farver og lækre detaljer med swirl og den lille stakit.
Ha en god søndag, klemm!!!