fredag 17. februar 2012

Adrian 1år

Det er lenge mellom tiden jeg har ved scrappebordet nå om dagen. Bunad broderingen har tatt helt over, med det er gudskjelov ikke lenge igjen før den er ferdig. Det skal bli godt, gleder meg til det. Da håper jeg at jeg snart kan besøke dere også. Det har også blitt litt liten tid til blogging.

Har laget et kort til min nevø som fylte 1år 14.feb. Ja, en ordentlig valentins gutt:)

Motivet er fargelagt i disse fargene:
Bo: E44-43-42-41-40
Grå: W3-2-1-00
Blå: BG72-75-78
Bunn: E53-51-50-33
Skygge: E51-50
+Blender

Deltar på følgende utfordringer:
Card and Scrap: Bruk knapper

13 kommentarer:

yvon sa...

Oh wowwww, this is just super cute.
Hugs, yvon

stephanne sa...

Awwwww, what a purrrrrrfectly sweet creation, your colouring is amazing!!
hugs, stephanne

RitaK sa...

Så flink du er som broderer bunad, det hadde jeg aldri orket!!! Søtt barnekort du har laget. God helg :-)

Kreativa Kakan sa...

Helt underbart! Jättesnygg färgkombination och motivet är så vackert målat.

Britt May sa...

Bunadbrodering er litt av en jobb, men flott at du får tid til litt annet innimellom :) Nydelig kort du har laget her.
Hilsen Britt May

Jill sa...

For et herlig kort Trine!!
Nydelig fargelegging av det supersøte motivet! jeg har også en lite nevø som heter Adrian og et av hans kort ble også laget med dette motivet :)
Håper alt er bra med deg :)
Nyt finværet og skiføret. Dårlig skiføre her jeg er, men akk så herlig!! Nyter hvert minutt :)
masse sommerklemmer fra Jill

nedergaard ( Lissy ) sa...

Super smukt lag på lag... dejlige farver og så fint med banneret. NYDELIGT kort. God weekend

Veronique sa...

Herlig kort du har laget, Trine!

Marga50 sa...

Wauwwwww wat een hele leuke kaart. super.!! wat een gave kleuren. Groetjes Marga.

Scrappellen sa...

Wow! Så stilig kort med mange flotte detaljer!
Flott motiv du har brukt.
Takk for at du deltar hos SC denne uken.
Klem ellen:)

Kjersti sa...

Herlig kort, dette motivet er så skjønt - og lekkert fargelagt!
Kos deg med bunaden, den blir nok fin - morsomt å ha for henne så lenge du har sydd den:)
Har omsider fått kjøpt meg to holdere til Copics tusjene - var innom på tur til Hemsedal i dag, men trenger nok en tredje også- huff;)
God helg!
Klem:)

lilladilla sa...

Utrolig herlig kort, fine farger, og det motivet var bare helt herlig..

Anne Bente sa...

hvor er det bare super smukt♥

1000 tak for at du deltager på card and scraps udfordring-
knusss♥