tirsdag 1. mai 2012

DT Kort Copic Marker Norge!

Nå er Copic Marker Norge ute med en ny utfordring til dere.
Tema denne gangen er:"Til en glad gutt"  Ja ,vi ønsker nå å se mange guttekort. 

Her kommer mitt DT kort som har motiv fra Loo-Loo. Design. Hun er helt rå på å tegne. Skissen jeg har brukt her er fra Sketch N Stash så dette blir da mitt bidrag dit.
Papirene er fra Simple Stories disse er flotte til gutte/herrekort. Tekstene er stemplet med stempler fra NSS. Metall pynt fra TH og knapper fra Prima.

Har fargelagt i følgende farger:
Hud: E11-00-000
Kinn: R02
Fregner: E17
Øyne: BG72-10
Munn: R24-22
Hår: E47-44-43-41
Ørering: YR16-24-21
Genser og pannebånd: R29-27-24
Skygge: W3-1-0 + Blender

Her er skissen jeg har brukt:


6 kommentarer:

Jill sa...

Helt fantastisk kult kort! Herlig motiv og knallbra fargelagt :)
Ha en fin dag
Klemmer

Stine H sa...

Wow - dette var skikkelig tøft!! Stilig motiv, skikkelig bra fargelagt!

Anne-Eddie sa...

Nydelig kort med et herlig motiv!
Flott fargelegging!! Klem fra Anne-Eddie ;D

❤ Kaia sa...

Loo Loo er rå på å tegne, og du er rå på å farge motivene...

Klem fra Kaia

Mette sa...

Wow, for et kult kort og med et kjempekult motiv!!

Ha ei fin uke Trine:)

Klem Mette

Anonym sa...

Åååh Trine du er bare sååå flink, elsker hva du har gjort med dette motivet, vanvittig rå fargelegging og layouten på kortet, detaljene, pynten og fargene, WOOOOW :)))Jeg elsker det :)
Klem Lilli