fredag 29. juni 2012

Store jenter feirer.....

Ja, store jenter feirer også bursdag, teksten kommer fra Ett Trykk.
 En stempel plate jeg har blitt veldig glad i:)
Har nå laget et bursdagskort på bestilling.
Papirene jeg har brukt er også min favoritt, det er Maja design:)
 Jeg elsker de papirene både de nye og de gamle.
 Har gitt øynene en "dæsj" med glossy så det skinner litt i bildene.
Motivet er Mayzy Art fargelagt med copics som vanlig.

Ønsker dere alle en riktig god helg med masse sol og sommer.
 Og tusen takk for alle de hyggelige kommentarene dere legger igjen hos meg, jeg setter en stor pris på de alle.

Deltar på følgende utfordringer:
Card and Scrap: Bruk roser.
Sentimental Sundays: Cute and girly + farger
The Corrosive Challenge: Summertime girls

10 kommentarer:

Ellinore sa...

Åååå.....det var kjempefint, nydelig fargelagt.Klem

Dena sa...

Holy Cow Trine!!! Can you please come give me some copic lessons???!!! Wow! Your work is stunning! I would love to be able to color like this! Gorgeous card!!!
Hugs, Dena

Maritha sa...

Åhhhh Trine min vän.....det är ju så fint så man dööööör!!! Helt underbara kort du gör!! =)

ha en skön Fredag vännen
Kram kram

Anne-Eddie sa...

Nydelig kort med et stilig motiv!! Flott fargelagt! Ha ei flott helg!! Klem fra Anne-Eddie ;D

Lau W sa...

So wonderful card, lsuch wonderful details ! Your colouring is fantastic !
xxx

Scrappelise sa...

Som en sa over her; Holy Cow! Det finnes ikke maken til det du lager, fargeleggingen er så nydelig... den kjolen da!! Fiiint! :-)

RitaK sa...

Såklart! Jeg blir ihvertfall aldri for gammel til å feire bursdag, hihi... Aldeles "superwowlekkertflott" kort Trine :-)

Kathy sa...

Wow, your coloring is phenomenal. Love the lace and flower details, too. A stunning card. Thanks for joining us at the Corrosive Challenge this time around, hope you will come back and play again.

Regan sa...

Another gorgeous creation, Trine! Your coloring is superb and you have a lovely style of embellishing! Thanks again for joining us at The Corrosive Challenge for Summertime Girls! :)
{hugs}
Regan

Shelby sa...

You've done a gorgeous job of coloring her up. She looks like she's coming off the page!

Shelby