lørdag 29. september 2012

Jule eske:)

Hei og en riktig god helg!
I dag har jeg vært på Stempel Scrap messa kosa meg med shopping og ikke minst truffet mange kjente.
Rett og slett en perfekt dag!
Stempel Scrap hadde en konkuranse :
PROSJEKT
Julegave til noen du synes skal ha en ekstra oppmerksomhet. 
Jeg brå bestemte meg i går kveld at dette ville jeg være med på og her kan dere se mitt bidrag!

Ideèn til esken fikk jeg på bloggen til Marianne og malen er funnet HER

Jeg har brukt tekster fra NSS og papirer fra Pion.
hÂnglar gutten og jenta er fargelagt med copics.




Her kan dere ta en titt inne i esken, den er fylt med deilig sjokolade:)
Tusen takk for at dere titter innom!

9 kommentarer:

Jill sa...

Men du fantastiske Trine!!
Så lekkert :) Kunstverk fra ende til annen... Fantastisk fargelegging og herlig design. Kjempefin gave♥
Koselig å høre at du har hatt en fin dag. Jeg er hjemme og hviler lommeboka og meg selv :)
...men snart skal vi til Ski og det gleder jeg meg til!!
Masse klemmer og ha en fin helg

Sivic sa...

For en nydelig jule eske!!!
Og med sjokolade inni, nam,nam :)
Ha en fin søndag,
Klem

Maritha sa...

ÅHHHHH så himla fin Trine!!! Jag har just gjort klart en sån jag me...=) Men din är ju bara heeeelt galet fin!!!! =)

Ha en skön söndag vännen!
Kram kram

Anne-Eddie sa...

Kjempeflott eske!! Fantastisk bretteteknikk! Nydelig fragelegging!! Heldig den som får denne!! Klem fra Anne-Eddie ;D

Aina sa...

Wow, denne var jammen flott! Og så lekkert dekorert da :)

Ida sa...

Denne så jeg også, men tenkte at det var da alt for komplisert...
Helt fantastisk, masse brett og skjær, flott pynt og ikke minst motiv!:))
Ida

RitaK sa...

Se der ja Trine, de nye arkene gjorde susen ser jeg... ;-) Kjempefin eske, love it!

Heidi sa...

Så lekker denne var.

Klem Heidi:)

Frk. Bogstad sa...

Oooo, so fine motiv du har brukt. Flott fargelagt óg. Ikkje minst, fint papir ;)