fredag 19. april 2013

Bursdagskort!

Hei og god fredag!
Endelig helg!
Har bare så vidt kommet ned på jorden igjen etter en fantastisk helg i Bergen,
 var så heldig å få muligheten til å bli med Kreativ Scrapping  og Jill på Strilascrap. Var så koselig å få møte disse fantastiske scrapper'ne.

Jeg har nå laget et bursdagskort med en av de nye Tilda stemplene fra Magnolia som nå har kommet inn i nettbutikken til Kreativ Scrapping.

Motivet er fargelagt med Copic i disse fargene:
Hud: E11-21-51-50-0000-93
Krone: YR24-23-21-20
Lilla: V28-25-22-20-0000
Hår: E44-43-42-40
Skygge: W6-5-3-1-00


Diverse produkter jeg har brukt:



5 kommentarer:

Maritha sa...

Lila det är bara så himla fint! Ditt kort är jättefint och din färgläggning är sååå himla grym.:)

Ha en riktigt bra helg vännen! ♥♥

Jill sa...

Helt fantastisk kort Trine ♥
Elsker fargene og pynten, så vakkert alt sammen. En kjempe stor takk til deg verdens snilleste scrappetur kamerat for at du ville være sammen med meg en hel helg :) Gleder meg allerede til neste gang ♥
Ha en fin helg og kos deg
Masse klemmer

Tuppenshobbyblogg sa...

Sååå nydelig kort både i farger ,motiv og pynt. De papirene med stemorsblomstene på var bare helt lekkert.
Veldig kjekkt å hilse på deg forrige helg :)

Klem,Kjersti

Ida sa...

Så vakkert!:))
Synes Tilda med krøllete er vanskelig jeg...
Nydelig farge på kjolen, så flott at du skriver fargene!:))
God helg!:))
Klem.

Heidi sa...

Dette likte jeg veldig godt.
Nydelige farger og meget flott fargelagt.

Klem Heidi:)