søndag 8. desember 2013

My Besties utfordring#8

 Hei på dere og en riktig god søndag!
2.søndag i advent, ja nå går det fort til jul. Jeg lager julekort på harde livet og koser meg med det.
Her har jeg laget et julekort i rosa.
Alle tekster er fra North Star Stamp.
My Besties Norge har i dag kommet med en ny utfordring til dere. Denne gangen er det:
Jul uten rødt eller nyttår uten blått
Siden det nå snart er jul varer denne utfordringen helt frem til 4.januar
Håper da de fleste som har lyst rekker å delta tross julen.

       Motivet er IMG 063 fargelagt med Copic i disse fargene:
Hud: E11-21-51-50-93
Pels: C3-1-0
Gul: E53-51-50
Grønn: BG72-11-10
Rosa: RV95-93-91. V000


Har brukt diverse produkter:



Tusen takk for at dere titter innom!
Ha en fin dag!
Klem fra Trine.

7 kommentarer:

Jill sa...

Elsker dette ♥
Helt nydelig fargelagt og før har ikke dette vært mitt favoritt motiv fra My Besties, men nå elsker jeg det!!!
Hvor mange julekort kan jeg ønske meg??? ;) Tror kanskje jeg ønsker meg en Trine's kort-tapet på kontoret mitt!! Sender ønske til nissen om det jeg ;)
Stor klem og ønsker om en fin 2.søndag i advent til deg og dine
♥♥♥

Dena sa...

Oh to color like this with copics would be a dream!!! This is stunning!!! Your coloring is so soft and pretty! Love it!
Hugs, Dena

Synnøve sa...

Noe så fantastisk nydelig !!! Den fargelegginga er jo bare heeelt rå :)
klem

Maritha sa...

Åhhhhh kortet är verkligen såååå himla ljuvligt fint! ♥♥

Kraaam

Ida sa...

Fantastisk!:)) lekkert, sart og vakkert!:))
Kos deg i adventstiden.
Klem

Eva Gro sa...

Dette kortet er så utrolig vakkert Trine! Elsker fargeleggingen din, - og fargevalget!

Klem

Helga sa...

Your card bring a dream from an ice-princess !!! Wonderful !
Helga from Austria