torsdag 23. januar 2014

Kort med punchet kant.

Hei på dere.
Jeg har laget en liten tutorial for Kreativ Scrapping hvor jeg har brukt Martha Stewart Around Punch. Synes selv det blir ganske lekkert med en punchet ramme rundt hele kortet.

 Først har jeg skåret ut en firekant som er 17,15x17,15cm
 Deretter har jeg punchet ut hjørnene først og så sidene som vist her. Dette er da forsiden på kortet.
 Så skjærer ut selve kortet som her er 14,5x29cm. Størrelsen her er avhengig av hvilken MS punch du bruker. Mål mellom de punchet kantene så får du størrelsen på ditt kort. Fals på midten som vist her.
 Da er det klart for montering og pynting.
Jeg har laget et kort til gutt med motiv fra Paper Nest Dolls
Papirene jeg har brukt er fra Maja Design. Og tekst fra Kort og Godt utenpå kortet og inni er teksten fra North Star Stamps.
 Her kan du se at kortet er limt til rammen.
 Håper at flere av dere ble inspirert til å lage kort med punchet ramme.

 Motivet er fargelagt med Copic i disse fargene:
Hud: E11-21-51-50-93
Hår: E47-44-43-42-40
Grå: W8-6-4-3-2
Stål: C5-3-1-0
Brun: E37-35-33-31
Grønn: YG67-63-61
Rød: E18-19-07
Har brukt diverse produkter:



Tusen takk for besøket!
Ha en fin dag!
Klem fra Trine.

10 kommentarer:

Maritha sa...

Jösses så snyggt! !!!! Det måste jag verkligen testa! Tack för härlig inspiration vännen. Superflott kort ;)

Unknown sa...

Another fabulous card, and these punched borders look awesome! Lovely coloring. Thank you for your inspiration!
Anna xxx

Åse-May sa...

Kanonfint....har puncher i massevis, men dei er ikkje så mykje brukt....så kanskje eg på gjere litt av dette...:)

Christina sa...

Just one word WOWWWWW
Hugs Kristel

Bente sa...

Så utrolig lekkert, den rammen gav kortet virkelig prikken over i'en :)
Ha en superfin kveld!
Klem, Bente

Jill sa...

Nydelig punch og et helt helt fantastisk flott kort!
lekre farger og nydelig fargelegging ♥
Fy fillern sier jeg bare!
Kos og klem og ha en riktig god helg

Anne-Eddie sa...

Her er det så flott at en blir stum ! Nydelig med den kantpunchen og vakkert med detaljene og måten kortet er laget på ! Klem fra Anne-Eddie ;)

Merete T sa...

Nydelig kort, og fantastisk flott med den kantpunchen :-)
Klem, Merete

Paper Nest Dolls sa...

loveeee this trine!! thanks , made me so happy to see ! =)

Unknown sa...

So beautiful Trine! Love your design so much!
Jasmina