torsdag 9. januar 2014

Varme klemmer...

 Heisann, en god morgen!
Jeg har igjen laget et vinter kort med nydelig stempel fra Christine Young jeg kommer nok ikke bli lei av de med det første....jeg bare elsker å fargelegge dem. Dette her er Ice Skating Ellie hun er bare så nydelig.
The Paper Nest er vært et besøk.
Tekstene er fra North Star Stamp.

Jeg har fargelagt i disse fargene:
Hud: E11-21-51-50-93
Hår: E59-57-55-53-50
Brun: E55-53-51. E44-43-42-40
Svart: C9-7-5-3
Hvit: C3-1-0
Lilla: V95-93-91
Grønn: BG96-93-90


Har brukt diverse produkter:




Tusen takk for at dere besøker bloggen min!
Ha en fin dag!
Klem fra Trine.

7 kommentarer:

Anitta sa...

Oooh. So beautiful card.
Your all cards is so amazing.
8)

Åse-May sa...

Vakkert...vakkert....herlig å sjå andre farger på vinterkort. ...klem

Berit sa...

Så nydelig! Det er en fryd å se på alt det vakre du lager! Mye inspirasjon å hente hos deg:)
Klem, Berit

Anne-Eddie sa...

Knallflott! Vakker fargelegging! Er litt misunnelig, men jeg VET- det er bare å øve, og øve og øve...! Klem fra Anne-Eddie ;)

Maritha sa...

Sååååå himla fint kort! :) ♥

Kraaam

Painotyöt sa...

Those cards reminds me a lot of things specially those i print before.In Finland i use to work in printing services and many of those i print was successfully done and very creative and good job about it it is really creative which impress me a lot.

Eva Gro sa...

Kortet ditt er så nydelig! - Herlige farger, og lekkert pyntet!
Velkommen som DT på The paper Nest Norway :-)
Klem